A Vilgain azért jött létre, hogy tisztázza az egészség- és fitnesziparban megjelenő téves állításokat, amelyek meggátolják a teljesítménynövelés valódi lehetőségeinek a kiaknázását.

Ugyanez vonatkozik a termékekre is. Jelenlegi küldetésünk, hogy annyi ember számára találjunk táplálkozási megoldásokat, amennyit csak sikerül meggyőznünk.

Olvass a jövőképünkről

Olyan termékeket fejlesztünk, amelyeket hiányolunk a világból...

A Vilgain Aktin márkanév alatt indult be Csehországban. Az elején általában egyéb márkákat értékesítettünk. Lassan, de biztosan sikerült némi tőkét megspórolnunk a saját gyártóüzemünkre, és elkezdtünk kapcsolatokat kiépíteni több kis- és középvállalkozóval, akikkel együtt fejlesztjük ki a Vilgain termékeket, csakis neked. Az alapelvünk szerint olyan termékeket készítünk, amelyeket hiányolunk a világból, és szeretnénk, ha léteznének, ezért láthatod őket olyan gyakran az irodáinkban.

...és amelyeket, úgy tűnik, ti is kedveltek

A Vilgain Aktin márkanév alatt indult be Csehországban. Az elején általában egyéb márkákat értékesítettünk. Lassan, de biztosan sikerült némi tőkét megspórolnunk a saját gyártóüzemünkre, és elkezdtünk kapcsolatokat kiépíteni több kis- és középvállalkozóval, akikkel együtt fejlesztjük ki a Vilgain termékeket, csakis neked. Az alapelvünk szerint olyan termékeket készítünk, amelyeket hiányolunk a világból, és szeretnénk, ha léteznének, ezért láthatod őket olyan gyakran az irodáinkban.

383 803
ügyfél
640 986
követő
90 %
elégedettség
37,9 millió
olvasóközönség
8 115 169
eladott tétel

már elég régóta, 10 éve vagyunk játékban, de még mindig számoljuk

A Vilgain Csehországból származik, az alapítói két, a fitnesz életmódba szerelmes srác. Az első tíz évben rengeteg dolgot megtanultunk a kis cseh piacon. Sokszor álltunk a csőd szélén. Rengeteg éjszakai munkával és a csapat maximális erőfeszítésével sikerült túlélnünk, majd végül terjeszkednünk a világ felé...

a legjobb csapattal, akiket az ügyfelek
(és az ételek) iránti szeretet vezérel

Vállalatunk olyan emberek csoportjából áll, akik egy közös célt tűztek ki maguk elé. A küldetésünk az, hogy 2025‑ig megtaláljuk a megoldást 100 000 ember táplálkozására.

A cégünk irodái Csehországban
500m2 területen működnek

400m2
gyártóüzem

Ez most annyira viccesnek tűnik, de akkoriban még csak álom volt, hogy saját gyártóüzemünk legyen, ahol a végterméket a termékfejlesztési részleggel együtt ellenőrizhessük. Jelenleg már havonta több száz mintát gyártunk le a teszttermékekből. Az új termékeket, valamint a már bevált termékeket is átdolgozzuk, amikor beugrik egy ötlet, hogy miként tehetnénk őket még jobbá.

2400m2
raktár

Egy raktár sosem lehet elég nagy. 2011‑ben egy kicsi, 30 m2‑es üzletben kezdtük, egy 12 m2‑es "raktárral". Akkoriban ez még sokkal egyszerűbb volt, de azóta már más időket élünk.