Panaszok és áruvisszaküldések

14 napon belül szeretnék panaszt tenni vagy az árut visszaküldeni

Amennyiben a szállítástól számított 14 napon belül teszel panaszt vagy elállsz a vásárlási szerződéstől, javasoljuk, hogy az eljárás felgyorsítása érdekében töltsd ki az online űrlapunkat az alábbi megrendelési adatokon keresztül. Az árut ezután díjmentesen elküldjük a Packetával, vagy az üzletbe is elviheted.

A panasz/visszatérítés folyamatának a megtekintése

Megrendelésem státusza

Az űrlapot kinyomtathatod és kézzel is kitöltheted.

Az áru sérülten érkezett vagy nem egyezik a rendeléseddel

  • Ha a küldeményben lévő áru sérülten érkezik, vagy nem egyezik a rendeléseddel, kérlek, lépj velünk kapcsolatba.
  • A +36 21 300 7332 telefonszámon
  • A help@vilgain.hu e-mail-címen

Megrendeléseim

Az alábbiakban megtalálod azon rendelések listáját, amelyek esetében elvégezhető a panaszbenyújtás vagy a visszaküldés.

Az összes elérhető rendelés megjelenítéséhez jelentkezz be a fiókodba