Panaszok és áruvisszaküldések
14 napon belül szeretnék panaszt tenni vagy az árut visszaküldeni
Amennyiben a szállítástól számított 14 napon belül teszel panaszt vagy elállsz a vásárlási szerződéstől, javasoljuk, hogy az eljárás felgyorsítása érdekében töltsd ki online űrlapunkat a lent megtalálható megrendelési adatok alapján.
A panasz/visszatérítés folyamatának a megtekintése
Megrendelésem státuszaAz űrlapot kinyomtathatod és kézzel is kitöltheted.
Az áru sérülten érkezett vagy nem egyezik a rendeléseddel
- Ha a küldeményben lévő áru sérülten érkezik, vagy nem egyezik a rendeléseddel, kérlek, lépj velünk kapcsolatba.
- A +36 21 300 7332 telefonszámon
- A help@vilgain.hu e-mail-címen
Megrendeléseim
Az alábbiakban megtalálod azon rendelések listáját, amelyek esetében elvégezhető a panaszbenyújtás vagy a visszaküldés.
Az összes elérhető rendelés megjelenítéséhez
jelentkezz be a fiókodba