Ügyfélszolgálat

Hé — Csü 09:00 — 17:00 09:00 — 16:30

Még az alábbiak is segíthetnek

Gyakran kérdezitek tőlünk

    Mit jelent a "minden nap" és a "régóta nem elérhető"?
    Minden nap - Az áruk általában 1-2 munkanapon belül raktáron vannak.
    Régóta nem elérhető - Az áruk jelenleg nem állnak rendelkezésre a beszállítóinktól, ha bővebb tájékoztatásra van szükséged, kérlek, fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.
    A sztornózott megrendelés esetén ennyi időbe telik a pénzem visszatérítése?
    Abban az esetben, ha a megrendelés bármilyen okból sztornózva lesz, a pénzt 5 munkanapon belül visszatérítjük a kártyádra.
    Hogyan kell sztornózni a megrendelést?
    Ha a megrendelés még mindig nálunk van, és nem adtuk át a szállítócégnek, kérlek, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal. Ha a megrendelés már a szállítónál van, kérlek, ne vedd át a megrendelést. Amint a szállítócég visszahozza a raktárunkba, 5 munkanapon belül automatikusan visszatérítjük a pénzt a kártyádra.
    Módosíthatok vagy megváltoztathatok valamit egy már befejezett megrendelésben?
    Ha a megrendelés kártyával lett kifizetve, vagy már be lett fejezve és át lett adva a szállítócégnek, akkor a megrendelés bármiféle módosítása már nem lehetséges. Ilyen esetben a megrendelést sztornózni kell, vagy nem átvenni. Ellenkező esetben haladéktalanul lépj a kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.
    Van lehetőségem az árucserére?
    Árucserére nincs lehetőség, az árukért a pénzt visszatérítjük, mint egy hagyományos visszáru esetében. Új áru megrendeléséhez új megrendelést kell létrehozni.