Támogatás

H — Cs
09:00 — 17:00
P
09:00 — 16:30

Kapcsolat

E‑mail
help@vilgain.hu
Kapcsolat
+36 21 300 7332

Hasznosnak találhatod

Gyakran kérdezitek tőlünk

Mit jelent az elérhetőség "minden nap" és a "hosszú távon nem elérhető"?
Megtekinteni

Minden nap - Az áruk általában 1‑2 munkanapon belül raktáron vannak.
Hosszú távon nem elérhető - Az áruk jelenleg nem állnak rendelkezésre a beszállítónktól, ha további információkra van szükséged, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
Mennyi időbe telik, amíg a pénzemet visszatérítik, ha a megrendelésemet törlik?
Megtekinteni
Abban az esetben, ha a megrendelés bármilyen okból törlésre kerül, a pénzt 5 munkanapon belül visszatérítjük a bankszámlára.
Hogyan tudom lemondani a megrendelést?
Megtekinteni
Ha a megrendelés még mindig nálunk van, és nem továbbítottuk a szállítónak, kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Ha a megrendelés már a szállítónál van, kérjük, ne fogadd el a megrendelést. Amint a szállító visszaküldi a raktárunkba, 5 munkanapon belül automatikusan visszatérítjük számládra a pénzt.
Szerkeszthetek vagy módosíthatok valamit egy már elkészült megrendelésben?
Megtekinteni
Ha a megrendelést kártyával fizette ki, vagy már be volt fejezve és átadva a szállítónak, akkor a megrendelés módosítása nem lehetséges, és a megrendelést törölni kell, vagy nem szabad átvenni. Ellenkező esetben kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Lehetséges a termékek cseréje?
Megtekinteni
Cserére mint olyanra nincs lehetőség, az árukért járó pénzt visszatérítjük, mint egy klasszikus visszaküldés esetén, és új megrendelést kell leadnia, hogy új árut rendelhessen.